Οργάνωση, Προώθηση και Πωλήσεις σε Κέντρα Ευεξίας & Αισθητικής – Εξ αποστάσεως & με Βιωματική Εκπαίδευση – Μάθετε από τους καλύτερους!

αναρτήθηκε σε: Διοίκηση & Πωλήσεις, Νέα, Σεμινάρια | 0

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2 Unicert Studies, μέλος του φορέα Πιστοποίησης Unicert παρουσιάζει το Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Οργάνωση, Προώθηση και Πωλήσεις σε Κέντρα Ευεξίας & Αισθητικής», διάρκειας 400 ωρών (24 ώρες σύγχρονη εκπαίδευση), ασύγχρονη εκπαίδευση και Βιωματική Δράση.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ & ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Επιμορφωτικού Σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι θα έχουν αποκομίσει:

  • Εις βάθος γνώση και κατανόηση του marketing plan και των τεχνικών προώθησης και πωλήσεων στους κλάδους Ομορφιάς και Ευεξίας. Ενδεικτικά αναφέρονται: προσέλκυση πελατών, κατασκευή ιστοσελίδας και προώθηση της επιχείρησης στο διαδίκτυο, παροχή υπηρεσιών, αύξηση και διατήρηση ικανοποίησης του πελάτη με σκοπό την προώθηση νέων προϊόντων κ.α.

  • Ολοκληρωμένη γνώση της λειτουργίας των κέντρων Αισθητικής και Ευεξίας από ειδικούς στο χώρο.

  • Γνώση του Ανταγωνισμού και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησή σας

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Επιμορφωτικού Σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι θα έχουν αποκομίσει:

  • Άριστη γνώση επί των πλέον σύγχρονων προσφερόμενων υπηρεσιών και προϊόντων της αγοράς

  • Γνώση του σχεδιασμού του Επιχειρηματικού Σχεδίου και των στόχων της επιχείρησης

  • Τεχνικές για την επιτυχημένη αντιμετώπιση επαγγελματικών δυσκολιών

  • Τεχνικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων

ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

  • Όλους τους επαγγελματίες και εργαζόμενους στους κλάδους Ευεξίας και Αισθητικής (διαιτολόγους, φαρμακοποιούς, αισθητικούς, γιατρούς, γυμναστές, κομμωτές, γραμματείς, υπάλληλους υποδοχής και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, γυμναστές, φυσιοθεραπευτές, μασέρ)

  • Ιδιοκτήτες κέντρων Αισθητικής και ιδιωτικών κέντρων Ευεξίας

  • Managers κέντρων ομορφιάς και ιατρικών κέντρων

  • Πωλητές και ιατρικούς επισκέπτες προϊόντων ομορφιάς και υπηρεσιών περιποίησης

  • Απόφοιτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τους συγκεκριμένους κλάδους.

  • Όσους έχουν επαγγελματική εμπειρία στους κλάδους Ευεξίας, Υγείας και Αισθητικής, χωρίς το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο που θα τους βοηθήσει να εξελιχθούν επαγγελματικά.

ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ – ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

  • Η έννοια του Marketing στην Παροχή Υπηρεσιών & Προϊόντων

  • Το Μείγμα Marketing (7 Ps)

Product, Price, Place, Promotion, People, Process, Physical Evidence

  • Marketing μέσω Διαδικτύου (e-Marketing)

  • Από τη Word of Mouth στην e-Word of Mouth (EWOM) Επικοινωνία

  • Social Media – Ανάλυση των δημοφιλέστερων Κοινωνικών Δικτύων και ο ρόλος τους

  • To Marketing στους τομείς Ομορφιάς και Υγείας

  • Επικοινωνία με τον πελάτη

  • Οι φόβοι των πελατών

  • Οι ανάγκες των πελατών

  • Πωλήσεις Υπηρεσιών και Προϊόντων στους τομείς της Ομορφιάς και Υγείας

  • Τεχνικές πωλήσεων κέντρων Αισθητικής και ιδιωτικών κέντρων Υγείας

  • Το Unique Selling Proposition της επιχείρησης – Η διαφορά από τον Ανταγωνισμό

  • Διαχείριση Αντιρρήσεων – Διαχείριση παραπόνων πελατών

  • Τεχνικές κλεισίματος πώλησης

  • Χαρακτηριστικά υπηρεσιών κέντρων Αισθητικής και ιδιωτικών Ιατρικών κέντρων

  • Εκπαίδευση προσωπικού κέντρων

  • Ενδυματολογικός Κώδικας

  • Το κλείσιμο του ραντεβού

  • Υποδοχή και ενημέρωση πελάτη

  • Εξυπηρέτηση πελάτη

  • Μετά την εξυπηρέτηση

  • Ανατροφοδότηση πελάτη για την παροχή της υπηρεσίας

  • Συστάσεις

  • Διατήρηση Σχέσεις και επιπλέον πωλήσεις σε υπάρχοντες πελάτες

  • Προσέλκυση και ενεργοποίηση ανενεργών πελατών

  • Το Επιχειρηματικό Σχέδιο

  • Στόχοι επιχείρησης

  • Βιωσιμότητα της επιχείρησης

  • Οι επιχειρηματικές δυσκολίες

  • Ανάλυση ανταγωνισμού, Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

  • Στρατηγική Ανάπτυξης της επιχείρησης

  • Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού επιχείρησης

  • Δημιουργία site επιχείρησης

  • Social Media

  • Τηλεφωνικές πωλήσεις

  • Αποστολή Ενημερωτικών Newsletters σε database

  • Αξιολόγηση προωθητικών ενεργειών

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου είναι 400 ώρες (24 ώρες σύγχρονη και ασύγχρονη (e-learning) εκπαίδευση. Ο χρόνος ολοκλήρωσης εκτιμάται σε 4 μήνες.

Η σύγχρονη εκπαίδευση (24 ώρες) διεξάγεται σε 8 τρίωρα μαθήματα, 1 τρίωρο ανά Σαββατοκύριακο για 4 μήνες  (crash course). Όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη σύγχρονη (online) εκπαίδευση μπορούν να παρακολουθήσουν βιντεοσκοπημένα μαθημάτα ασύγχρονα, στο χρόνο επιλογής τους, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τηλεκατάρτισης.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Υποβολή ασκήσεων ηλεκτρονικά ανά θεματική ενότητα

  • Τελική εργασία σε θέμα επιλογής

ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Πλήρης εκπαιδευτική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου

  • Εκπαιδευτικό υλικό (pdf)

  • Έκπτωση για παρακολούθηση επόμενου σεμιναρίου.

  • Χορήγηση Βεβαίωσης Παρακολούθησης.

  • Το εκπαιδευτικό υλικό διατίθεται στην πλατφόρμα ανά θεματική ενότητα σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης.