Niche Marketing : Στοχεύοντας σε Εστιασμένη Αγορά

αναρτήθηκε σε: Διοίκηση & Πωλήσεις, Σεμινάρια | 0

Niche Marketing: Μία στρατηγική απόφαση στοχεύοντας σε εστιασμένη αγορά. Πόσο σημαντικό είναι να ασχοληθούμε με μια πολύ συγκεκριμένη θεματολογία που, όπως είναι λογικό, στο εμπόριο αντικατοπτρίζεται σε συγκεκριμένη αγορά υπηρεσιών και προϊόντων.

  • Πώς θα εντοπίσουμε την αγορά – στόχο.
  • Ανάλυση της στρατηγικής.
  • Ποιους θα εξυπηρετεί το προϊόν/ υπηρεσία;
  • Τι είδους ανάγκες θα ικανοποιεί το προϊόν/ υπηρεσία;
  • Με ποιον τρόπο θα ικανοποιεί το προϊόν/ υπηρεσία αυτές τις ανάγκες;
  • Οι πέντε βασικές στρατηγικές: Ηγεσία Κόστους, ∆ιαφοροποίηση, Προµηθευτής άριστου κόστους, Εστίαση µε Ηγεσία Κόστους και Εστίαση µε ∆ιαφοροποίηση.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μία στρατηγική απόφαση στοχέυοντας σε εστιασμένη αγορά.

Πόσο σημαντικό είναι να ασχοληθούμε με μια πολύ συγκεκριμένη θεματολογία, που όπως είναι λογικό, στο εμπόριο  αντικατοπτρίζεται σε συγκεκριμένη αγορά υπηρεσιών και προϊόντων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

  • Πώς θα εντοπίσουμε την αγορά – στόχο.
  • Ανάλυση της στρατηγικής.
  • Ποιους θα εξυπηρετεί το προϊόν/ υπηρεσία;
  • Τι είδους ανάγκες θα ικανοποιεί το προϊόν/ υπηρεσία;
  • Με ποιο τρόπο θα ικανοποιεί το προϊόν/ υπηρεσία αυτές τις ανάγκες;
  • Οι πέντε βασικές στρατηγικές: Ηγεσία Κόστους, ∆ιαφοροποίηση, Προµηθευτής άριστου κόστους, Εστίαση µε Ηγεσία Κόστους και Εστίαση µε ∆ιαφοροποίηση.

Niche Marketing και Internet.

  • Αναζήτηση αγοράς : Τέχνη ή Επιστήμη;
  • Πώς θα βρούμε την αγορά – στόχο στο Internet
  • Διερευνώντας τις τάσεις της εποχής
  • Google Keyword tool
  • Κοινωνικά μέσα

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ

Στο πρόγραμμα αξιοποιούνται συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές μάθησης, που ενεργοποιούν τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων μέσω ομαδικών και ατομικών ασκήσεων, role-play, συζήτησης και καταιγισμού ιδεών.

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

Σε όλους τους ενδιαφερομένους από 18 ετών και άνω καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων, ή οργανισμών, σε αποφοίτους δευτεροβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που θέλουν να αναπτυχθούν επαγγελματικά με την απόκτηση επικαιροποιημένων γνώσεων, αλλά κυρίως ικανοτήτων αποτελεσματικής εφαρμογής σύγχρονων τεχνικών και εργαλείων.

ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Ο ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΑΠΟΚΤΑ:

  • Τίτλο Σπουδών ΚΔΒΜ Επιπέδου 2 NICHE MARKETING
  • Συστατική Επιστολή από τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό UNICERT STUDIES
  • Δυνατότητα (μετά από σύμφωνη γνώμη του σπουδαστή) προώθησης του βιογραφικού σε αντίστοιχες επιχειρήσεις